دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات







نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت16:46---2 اسفند 1392
سلام زهرا حالت خوبه؟من خوبم دلم برات تنگ شده بود بی معرفت سراغ نمیگیرفتی ،من حمیدیه نمیشینم هویزه هستم اره عبدلله پارسال تو کلاس اخلاق با من بوده همین ترم مهر چند بار تو داشنگاه دیدمش یه بارم تو نهار خوری بود جلوش نشسته بودم من فردا شنبه 3اسفند میرم دانشگاه کار دارم من درسام تموم شدن اگه میخواد بیاد ببینمش یه جایی قرار بزاره ، حالا کی باش ازدواج میکنی؟ایشالا موفق باشی من اریا کمتر میرم ولی میام همیشه موفق باشیییی عزیزمپاسخ:سلام اقارضاسال نومبارک اتفاقاعبدالله خیلی دوست داره توروببینه میخوادتوروبشناسه چشم حتماالان بش میگم که همدیگه رودیدین,عبدالله هم امسال ترم اخرشه ب امیدخدادرساش تموم میشه ودعاکن یه کارخوب گیرش بیاد,اقارضامنم اریانمیرم ودلتنگ داداش خوبم هستم وبخاطرهمه زحمتات یه دنیاممنونم راستش من نت ندارم الانم امدم خونه دخترخاله اهوازه نت داره راستی اگه عبدالله شمارتوداشته باشه بهش میگم ب بزنگه بازم ممنون که سرزدی وهمیشه به من لطف دارید

رضا
ساعت9:16---6 بهمن 1392
زهرا بی معرفت منو یادت رفت اگه به عبدالله نگفتم چند روز پیش دیدمش تو دانشگاه
پاسخ:سلام بخدا بی‌معرفت نیستم نت ندارم موقتی واردکرد میشم نمیتونم نظربزارم.چی نیایش?


روزهای ابری وسیاه
ساعت17:27---29 دی 1392

پاسخ:هههههههههههههه چته؟


يه عاشق
ساعت14:38---18 شهريور 1392
سلام وبلاگت خيلي قشنگه
پاسخ:مر30قابله زندگیمونداره


magic
ساعت18:42---31 مرداد 1392
ممنون که سر زدین و وبتون قشنگه !×

بای............
پاسخ:مر30


nazir
ساعت12:40---22 مرداد 1392
این آقاه کیه؟؟؟؟

فک کنم بدن ساز باشه!!!!درسته...
پاسخ:عشخمه،آله ميره باشكاه


رضا
ساعت22:17---9 مرداد 1392
من انو میشناسم ازاد سوسنگرد درس میخونه زهرا کچلللللللل بیمعرفت دیگه منو فراموش کردی
پاسخ:ازكجاميشناسيش؟ديديش؟!آقارضاشرمنده بخدانت ندارم وبت توكوشي بازميشه نظرات درنميان


masi30
ساعت0:25---4 مرداد 1392
ایشون اقاتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟; ))
پاسخ:اهم عشقمه


روزهای ابری وسیاه
ساعت18:39---3 مرداد 1392
بی معرفت دیگه سراغ نمیگیره= ((
پاسخ:بخدانت ن د ا ر م


amir55
ساعت23:25---29 تير 1392
هرچی که دلت میگه درسته ب حرفه دلت گوش کن *ادم ب قیافه نیست ب ادم بودنشه ب شعورشهعشق ب سر حد جنونم کشد این دل دیوانه ب خونم کشید
پاسخ:اهم راست میگی درحدجنون عاشقشم


SaeiD
ساعت13:39---25 تير 1392
سلام زهرا خوبی؟فدات شم اونیکه عاشقشی اینه؟خاک تو سرت کنم این چیه نه قیافه داره نه تییپ گامبورو میخوای چیکار واقعا که.بیخیالش شو من که خوشم نیومد یجور عبدالله عبدالله میکردی فک میکردیم که چجوریه حالم بهم خورد کم مونده استفراغ کنم



ببین عکس جدیدم خوبه؟خوشت میاد؟

http://eshgepak.loxblog.com/upload/eshgepak/image/Untitl ed-1.jpg




پاسخ:حرف شماواسم مهم نیس درضمن الان لاغرشده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 3:8 | |



کد