دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دختروپسر

دختری از پسری پرسید : آیا من نیز چون ماه زیبایم ؟

پسر گفت : نه ، نیستی

دختر با نگاهی مضطرب پرسید : آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من بدهی ؟

پسر خندید و گفت : نه ، نمیدهم
دختر با گریه پرسید : آیا در هنگام جدایی گریه خواهی کرد ؟

پسر دوباره گفت : نه ، نمیکنم

دختر با دلی شکسته از جا بلند شد در حالی که قطره های الماس اشک چشمانش را نوازش میکرد

اما پسر دست دختر را گرفت ، در چشمانش خیره شد و گفت :

تو به انداره ی ماه زیبا نیستی بلکه بسیار زیباتر از آن هستی

من تمام قلبم را تا ابد به تو خواهم داد نه تکه ای کوچک از آن را

و اگر از من جدا شوی من گریه نخواهم کرد بلکه خواهم مرد

 

                                              

 

 



نظرات شما عزیزان:

تمنا
ساعت18:17---1 بهمن 1392
عشـــــــــــق یعنی ...



به کسی اختیار بدی که نابودت کنه...



اما ...



اعتماد کنی که این کارو نمی کنه !!
پاسخ:عشق یعنی مرزجنون


محمد
ساعت6:17---7 مرداد 1392
وبت خيلي قشنگه عزيز
پاسخ:مر30000000000000000000هچنین


narges
ساعت10:53---21 تير 1392
khosh hal misham biay to vabam
پاسخ:چشم منم خوشحال شدم


اسما
ساعت18:35---3 تير 1392
چه خانم خوشتیپی
پاسخ:ههههههههههههههه ملشی


nazir
ساعت13:11---18 خرداد 1392
سلام........

بعد یه مدت اپپپپپپپپپپپپپپم....پاسخ:سلام ببخشدمن نت نداشتم ونمیتونم زیادبیام دکترممنون کرده ولی بهتون سرزدم مثل همیشه آپ خوبی بودممنونم


amir55
ساعت14:06---11 خرداد 1392
کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود

amir55
ساعت14:05---11 خرداد 1392
کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبودپاسخ:بازم مر300000000000000000

تمنا
ساعت19:12---9 خرداد 1392
گاهـ ـی حجـ ـم ِ دلــــتنـگی هایـ ـم

آن قــَ ـــ ـدر زیـاد میشود

که دنیــــا

با تمام ِ وسعتش

برایـَم تنگ میشود ...

... دلتنــگـم...

دلتنـــــگ کسی کـــــه

گردش روزگــــارش به من که رسیــــد از

حرکـت ایستـاد...

دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید...

دلتنگ ِ خود َم...

خودی که مدتهــــ ــــ ــاست گم کـر د ه ام ...

گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم

یک بار از دیار … یک بار از یاد … یک بار از دل … و یک بار از دست


پاسخ:وووووووووووووووای مرسی


محمد
ساعت22:50---6 خرداد 1392
عزيز دل من مشكل دارم چند روز زود جواب نظرات شما نميتونم بدم ولي سر ميزنم شما به من سر بزنيد من تنها نزاريد
*******************
امــروز یاבمــ افتــاב ..دفتــر خاطراتـــے ڪـﮧ


خیلـــے وقتــ استــ


چیزــےבر آטּ ننوشتـﮧ امــ


بــا خوבمــ میگویمــ :


" فڪرشــ را بڪـטּ یڪــ روزمیمیرــے او میمانـــב و ایـטּ בفتَــر "


בلَمــ میســوزב براے تو



ڪــﮧ میشڪنــے روزــےڪـﮧ مـטּ نیستمــ


تــو ایـטּ دفتــر را میخوانــے


خــرב میشوے وقتــے میفهمــے



چقــבر בوستتــ داشتمــ ... !..


amir55
ساعت2:40---5 خرداد 1392
دختر به پسر گفت : به نظر ت من قشنگم ؟ پسر گفت : نه ....... دختر از پسر پرسيد که تو



ميخواي من پيشت باشم تا هميشه ؟ پسر گفت : نه........ دختر به پسر گفت : اگه من يه روزي



ترکت کنم تو برام گريه مي کني؟ پسر گفت : نه....... دختر در حالي که گريه مي کرد و مي



خواست بره که پسر دستش رو گرفت و گفت : از نظر من تو قشنگ نيستي بلکه زيبايي ......



من نمي خوام تو پيشم باشي بلکه نياز دارم که تو پيشم باشي و اگه يه روز از پيشم بري من



برات گريه نمي کنم بلکه مي میرمپاسخ:واقعاممنون این ک پست خودمه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 23:32 | |



کد