دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نبض

هر وقت خواستی بدونی چند تا دوستت دارم

انگشت بذار رو نبضت

اون موقع می بینی دوست داشتنم تمومی نداره

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت18:09---28 تير 1392
سلام عزيزم وبت خيلي خوبه خوشحال ميشم اگه بهم سر بزني اينم ادرس

فرشته
ساعت18:05---28 تير 1392
سلام عزيزم وبت خيلي خوبه خوشحال ميشم اگه بهم سر بزني
پاسخ:به روی چشم


amir55
ساعت22:07---1 خرداد 1392
کاش باورکني دوست داشتنت تنها دارايي من است

با بي تفاوت ات مرددم نکن که گمان کنم آن را هم ندارم



پاسخ:بخـــــــــــــــــــــــــــدادوستش دارم عاشــــــــــــــقشم همه زندکیمه


تمنا
ساعت22:27---31 ارديبهشت 1392
عزیزم برای چت باید با یه نامی وارد بشی

در غیر این صورت نمیتونی به چت ادامه بدی

sign in رو بزن و آخرین گزینه ( sign in as guest )رو انتخاب کن . یه اسم برا خودت تایپ کن تا به عنوان مهمان بتونی بیای و set رو بزن

پاسخ:چشم عزیزم تمناجونم من فقط باتوکارداشتم والااصلاچت نمیرم واسه همین خوشم نمیادتووبم چت بزارم


SaeiD
ساعت20:46---31 ارديبهشت 1392
قلط میکنی گریه میکنی من حجمم تموم سده بود قطع شدخ بودم بخاطرت حجم خریدم اومدم که ناراحت نشی
پاسخ:پ چلا آف شدی؟
پاسخ:اوهوم باژه هههههههههههه کچل


SaeiD
ساعت11:21---31 ارديبهشت 1392
سلام اینجایی؟عجیجم قوبونت برم اگه اینجایی بدو بیا یاهو
پاسخ:اره اینجام


محسن
ساعت11:16---31 ارديبهشت 1392
بابا ایول.عجب محیطی.عجب قالبی.یه خورده جیقه نیست؟؟؟؟
پاسخ:هههههههه مر30 سلیقه منه دیگه چکارکنیم اینیم دیگه هههههههه


SaeiD
ساعت21:33---30 ارديبهشت 1392
من یاهو منتظرتم بیا
پاسخ:امدم خووووو


SaeiD
ساعت21:05---30 ارديبهشت 1392
بیا چت من اومدم
پاسخ:من که رووبت امدم


SaeiD
ساعت21:01---30 ارديبهشت 1392
zahra tu chati vali j nemedi.beben man kar daram bia yahoo zood bar migardam
پاسخ:من اصلانیومدم چت ک ج ندادم حالت خوبه آیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


SaeiD
ساعت20:51---30 ارديبهشت 1392
zahra bia yahoo montazeretam.chera j nemedi?
پاسخ:من که امدم ک ج ندادنم بخدانبودم اصلانت نداشتم قط بودنتم


SaeiD
ساعت14:32---30 ارديبهشت 1392
خیلی خیلی منتظرموندم چن ساعت بود ولی نیومدی ساعت شش اینجاباش نشد ساعت 9 نشد 10 نشد 11 نشد 12 خلاصه اینجاباش
پاسخ:سلام نتم به زوروصل شدبخدااصلاوصل نمیشه


Ali
ساعت13:46---30 ارديبهشت 1392
سلام آجی جون نگران نباش من به خاطر این حرفا ناراحت نمیشمممپاسخ:سلام ممنونم فکرکردم ناراحت میشی

SaeiD
ساعت13:29---30 ارديبهشت 1392
سلام زهرا نه اصلا حالم خوب نیس خداروهم شکر که بیست میگیری بخداخیلی ناراحتم بیا چت یاهو رو میگما بیا منتظرتم
پاسخ:سلام بخدانتم وصل نمیشه الان بعدچندساعت به زوروصل شد


soren
ساعت10:16---30 ارديبهشت 1392
سیلام ابجی عاشق وبلاگتم بهترین و بلاگ داری پاسخ:سلام ممنونم بازم سربزن

تمنا
ساعت1:36---30 ارديبهشت 1392
عزیزم من که به تو رمز ندادم. چی زدی که اشتباه باشه. اگه از اول خوندی بعد خبرم کن

پاسخ:فکرکرد رمزدادی خب کسی ک میادنمیفهمه چی ب چیه


SaeiD
ساعت23:32---29 ارديبهشت 1392
فک کردم میای یاهو

بیا یاهو

من تو وب هم جوابتو دادم

بیا یاهو


پاسخ:هستم


SaeiD
ساعت21:00---29 ارديبهشت 1392
من تو چت منتظرتم بدو بیا دیگه نیای قهرم بخدا حالا میخای نیا
پاسخ:باژه


SaeiD
ساعت20:53---29 ارديبهشت 1392
قلط میکنی قهرمیکنی مگه دس توئه؟من فقط تورو دارم اونوقت توهم میخای تهنام بذاری؟پاسخ:ن داداشم قهل نیستم کچل

تمنا
ساعت15:57---29 ارديبهشت 1392
با افتخار لینک شدی

مرسی از حضورت

بازم بهم سربزن. منم اگه عمری باشه پیشت میامپاسخ:مررررررررررسی حتماعزیزم سرمیزنم


تمنا
ساعت15:07---29 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم. وبتو دیدم. خیلی نازه

خوشحال شدم که بهم سر زدی . اگه مایل به تبادل لینک هستی منو به نام ❤ MAN-TO-OU ❤ لینک کن و خبرم کن به چه نامی لینکت کنم.

منتظر حضور پر مهرت هستم

ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ

در اغوش خدا گریستم تا نوازشم کند...

پرسید پس فرزندم آدمت کو؟؟

اشک هایم را پاک کردم و گفتم:در آغوش حوای دیگریست
پاسخ:سلام عزیزم باافتخارلینک شدی منوبنام دلشکسته(اجی زهرا)لینک کن


SaeiD
ساعت12:10---29 ارديبهشت 1392
جوابتو بری تو نظرات دادم عزیزم بیا یاهو دیگه.توروخدا اگه میتونی بیا نیای گریه میکنما
پاسخ:نمیتونم بیام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 11:59 | |



کد