دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یازهرا...

چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .



نظرات شما عزیزان:

روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت9:48---13 ارديبهشت 1392
سلام ابجی زهرا حالت خوبه؟؟؟؟من چیزیم نیست بخدا فقط از درس خسته ام بعدش چون بیکارم بعدش دلیلی ندارم که باهات بد بشم نه خواهر من اتفاقا فراموشت نکردم همیشه میای تو ذهنم برام عزیزی نگران نباش چیزی نشده به جون ابجیم زهرا عزیزم از این به بعد امتحاناتم شروع میشن شاید وقت نکنم بیام ولی همیشه میام وبت سر مییزنمپاسخ:خوشحالم که حالت خوبه نگرانت بودم بخدا

روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت16:26---12 ارديبهشت 1392
پاسخ:بخدامنم گیج شدم اخه این که لینک کردی وب من نیست

ُسمیه
ساعت10:22---12 ارديبهشت 1392
پاسخ:ممنونم سمیه جون

دختری ماننده ماه
ساعت22:44---11 ارديبهشت 1392
خـوش بـہ حالــِ اونـآیـے کـہ





اونقــدر تــو دنیـآے واقعـے ســرشــوלּ شلـوغـہ





کـہ وقت نــدآرלּ بیــآלּ





تــو دنیـــآے مجآزے لعنتــــے...






پاسخ:مرسی که بازم سرزدی


دختری ماننده ماه
ساعت22:43---11 ارديبهشت 1392
خـوش بـہ حالــِ اونـآیـے کـہ

اونقــدر تــو دنیـآے واقعـے ســرشــوלּ شلـوغـہ

کـہ وقت نــدآرלּ بیــآלּ

تــو دنیـــآے مجآزے لعنتــــے...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 13:6 | |



کد