دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





"دلتنگ"

میخوام از ته دل دیگه گریه کنم

داد بزنم آخه عاشقتم

میخوام هرجوریه ببینم

تورو باز زل بزنم توی چش تو یکم

دستتو بگیرم که یادت بیارم

قولمونو حرفامونو

بمونیم پیش هم آخه

خسته شدم باز دوباره

دلتنگ توهستم

 

 



نظرات شما عزیزان:

داداشت امیر
ساعت12:01---19 خرداد 1392
سلام بهترین وبلاگای دنیا رو شما داری عالییییییییییییییییییییییی
پاسخ:سلام ممنونم ولی چراوبت بازنمیشه آیا؟؟؟!!!


هیوا
ساعت15:26---25 ارديبهشت 1392








نگاهم یاد باران کرده امشب







مرا در سر گریان کرده امشب







غم و فریاد من از این و ان نیست







دلم یاد یاران کرده امشب







دوست دارم زهرا جونمممممممممممممممممممم
پاسخ:دلم برات تنگ شده اصلایه ذره شده منم دوستت دارم عاشقتم فاطمه جوووووووووووووووونم بووووووووووووووووووووووووووس
پاسخ:چشمانم رابازمیکنم وتونیستی.... این بی رحمانه ترین اتفاق هرروززندگی من است فاطمه جووووووووووووووووووووونم گلبهارزندگیم


هیوا
ساعت15:19---25 ارديبهشت 1392
عشق محکومی است که محاکمه نمی شود





دیوانه ایست که معالجه نمی شود





بیگانه ایست که شناخته نمی شود





سکوتی است که شکسته نمی شود





خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم قربونت برم منم بهت میگم گل همیشه بهارم دوست دارم الان توی وب هستی فدات بشم دارم نفسها تو حس میکنم





وفریادی ایست که ارام نمی شود






پاسخ:قربون نفس هات منم دوستتدارم ودلم برات تنگه فاطمه عاشقتم گلبهارم تونفسمی زندگیم پس الان همنفسیم

پاسخ:من ودل همنفسیم بانفس خیال تو... نفسم همنفسم هرنفس فدااااااااااااااااااااااااای تو... فدای هرنفست فاطمه جونم نفست گرم


هیوا
ساعت15:14---25 ارديبهشت 1392
عشــق یعنـی لایـق مریـــم شــدن


عشــق یعنی با خـدا هـمدم شدن


عشــق یعنـی جـام لبـریز از شـراب


عشــق یعنی تشنگی یعنی سراب





عشــق یعنی خواستن و بر دل زدن


عشــق یعنـی سـوخـتن و پرپر زدن


عشــق یعنـی سالهای عمر سخت


عشــق یعنـی چون همـیشه باختن





عشــق یعنـی حسرت شبهای گرم


عشــق یعنـی یـاد یـک رویــای گـرم


عشــق یعنی تا ابد فــــــانی شدن


عشــق یعنی عابد و زاهــــد شدن








عشــق یعنی همچو لیلا خون شدن


یا چو مجــنون راهـــی صحـــرا شدن


عشــق یعنی همچو من شیدا شدن


عشــق یعنی قطــــره و دریـــا شدن





عشــق یعنی زخم کوه بیــــستون


عشــق یعنی ناله های درد و خون


عشــق یعنی در جهان رسوا شدن


عشــق یعنی یـــکه و تـــنها شدن


عشــق یعنی التماس و انتظار


عشــق یعنی تا ابد با من بمان


عشــق یعنی با پرستو پـر زدن


عشــق یعنی آب بــــر آذر زدن





عشــق یعنی چـون محـمـــد پا به راه


عشــق یعنی هـمـچو یوسف قعر چاه


عشــق یعنی بیستون کندن به دست


عشــق یعنی زاهــــد اما بُـت پرسـت





هههههههههههههههههه اینم یه تقلب دیگه از شعرای مهر ناز
پاسخ:ای کلک عشق یعنی اونایی که همیشه توی قلبم هستن دوستتدارم فاطمه جونم بوووووووووووووووووووووووووس
پاسخ:سکوت تنهاهمدم هرانسان است باتمام سکوتم بیادتم فاطمه گلمی تووووووخانمی


هیوا
ساعت15:10---25 ارديبهشت 1392
اگه فراموشم كنی ميرم سراغ سرنوشت ، ميگم



چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت ، اگه



فراموشم كني سلطان قصر غم ميشم مثل يه شمع



بي فروغ لحظه به لحظه كم ميشم
پاسخ:قربونت برم من اخ اجی نمیدونی چقددوست دارم فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشه الهی زهرا،گل بهارم توبهترینی ،نازنینم من به هرکس نمیگم گل بهارم فقط به تووعبدالله میگم بووووووووووووووووووووووووووووووس


فیدل
ساعت22:41---11 ارديبهشت 1392
زهرا همون قدر ک عشق خوبه همون قدرم عذابه زهرا دوریت عذابه عشقمی
پاسخ:عشق دیونم کرده


amin
ساعت9:32---7 ارديبهشت 1392
سلام زهرا جان



صبح بخیر .



میدونی از نظر من عشق واقعی یعنی چی ؟برو سوره مبارک نبا آیه 30 به بعد رو بخون...مشخصات بهشت رو میگه .بهشتی با نهرهای جاری از عسل ناب و حورهای بهشتی و باکره . با سینه های گرد و ...



عشق از نظر من یعنی اینکه همه این نعمتها و زیبایی ها در مقابل عشق عشقت هیچ باشه و تو هیچکدوم از اینا رو نخوای و فقط عشق واقعی خودت رو بخوای.یا اینکه همه چیز رو فقط و فقط با اون وبرای اون بخوای...



بنظر من عشق واقعی یعنی این .یعنی هرچی توی این آیات شریف قرآن کریم هست رو نخوای و فقط عشقت رو بخوای



نمیدونم منظورمو خوب گفتم یا نه ؟؟؟
پاسخ:اره داداشی منظورتوفهمیدم ممنونم


amin
ساعت9:32---7 ارديبهشت 1392
سلام زهرا جان

صبح بخیر .

میدونی از نظر من عشق واقعی یعنی چی ؟برو سوره مبارک نبا آیه 30 به بعد رو بخون...مشخصات بهشت رو میگه .بهشتی با نهرهای جاری از عسل ناب و حورهای بهشتی و باکره . با سینه های گرد و ...

عشق از نظر من یعنی اینکه همه این نعمتها و زیبایی ها در مقابل عشق عشقت هیچ باشه و تو هیچکدوم از اینا رو نخوای و فقط عشق واقعی خودت رو بخوای.یا اینکه همه چیز رو فقط و فقط با اون وبرای اون بخوای...

بنظر من عشق واقعی یعنی این .یعنی هرچی توی این آیات شریف قرآن کریم هست رو نخوای و فقط عشقت رو بخوای

نمیدونم منظورمو خوب گفتم یا نه ؟؟؟


amin
ساعت9:32---7 ارديبهشت 1392
سلام زهرا جان
صبح بخیر .
میدونی از نظر من عشق واقعی یعنی چی ؟برو سوره مبارک نبا آیه 30 به بعد رو بخون...مشخصات بهشت رو میگه .بهشتی با نهرهای جاری از عسل ناب و حورهای بهشتی و باکره . با سینه های گرد و ...
عشق از نظر من یعنی اینکه همه این نعمتها و زیبایی ها در مقابل عشق عشقت هیچ باشه و تو هیچکدوم از اینا رو نخوای و فقط عشق واقعی خودت رو بخوای.یا اینکه همه چیز رو فقط و فقط با اون وبرای اون بخوای...
بنظر من عشق واقعی یعنی این .یعنی هرچی توی این آیات شریف قرآن کریم هست رو نخوای و فقط عشقت رو بخوای
نمیدونم منظورمو خوب گفتم یا نه ؟؟؟


اسما
ساعت19:27---6 ارديبهشت 1392
دیگه دلتنگش نمیشم....زهرا عاشق نشو.....غیرازبیوفایی چیزی نداره
پاسخ:اسماجون توبایدبدونی که الان فقط مال شوهروبچه خودتی همین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 12:31 | |



کد