دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





"بارون"

اه من ابرم توبارون این قصه خیسه خیسه
اه حیـــــف روزای که بی تو به سرشــــــد
اه حیـــــف شبهای که بی من سحرشــــد
توبی من تنـــــهامن ازتوتنـــــهاتر
حیف این عمـــری که تنــــهاهدرشد
من سردم توسردی دل نیمه جونه
میســــوزه میسازه درب وداغونه
می لرزه حتی باچیک چیک اشــکـام
مثل گنجشکی که زیربــــارونه
لبــــهامولبخندعشقوکم داره
دلگیره روزامون این لحظه غمخواره
دستاتونزدم کن خیــــــلی محتاجم
پاییزومیرزم روبه تـــــاراجم
اه من ابرم توبارون این قصه خـــسه
خورشیدوبرگردون اینجاقدیــسه
اعجـــــــازبارونوباورکن

 

 




نظرات شما عزیزان:

لاله
ساعت15:17---5 ارديبهشت 1392
وااااااااااااااااای خیلی قشنگه خیلی خوش سلیقه ای گلم بوووووووووووووووووووووووس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 10:15 | |



کد