دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





"بی تومیمیرم"

یادته بهت میگفتم اگه تو بری می میرم


تو پیش خدا دعا کن که منم زودتر بمیرم

میدونم یه روز دوباره میتونم تو رو ببینم

 
مگه توخبر نداری شب و روز برات بیتابم؟
 

تو که بی وفا نبودی لااقل بیا تو خوابم


دیگه از روزی که رفتی حتی خوابتم ندیدم
 

نازنین وقتی که بودی شبا هم تو رو می دیدم


کاشکی پر نمی کشیدی بالت و شکسته بودم


کاشکی وقتی که میرفتی دستتو گرفته بودم


شایدم من مرده باشم الکی میگن که هستم!


هنوزم باور ندارم که تو نیستی و من هستم


خودمم موندم چه جوری میتونم زنده بمونم


ذره ذره قطره قطره میسوزم اما می مونم

من که اتیش میگرفتم چی باعث شد که نسوزم؟

 

                                        



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت10:33---29 فروردين 1392
سلام وبلاگ بسیار زیباست مطالبت واقعا قشنگه همشونو خوندم اگه دوست داشتی به وب منم یه سری بزن هرچند به پای وب شما نمی رسه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 1:28 | |



کد